2015. november 8., vasárnap

Gluténmentes Zebratorta


Nagyon finom, és nem olyan bonyolult elkészíteni, mint amilyennek látszik!
Hozzávalók:
80 dkg túró
20 dkg cukor
5 tojás
1 citrom reszelt héja
1 csomag sütőpor
1,5 dl olaj
20 dkg gluténmentes liszt ( Nutri Free Mix Per Pane)
330 g natúr joghurt
15 dkg darált mák

A tojásokat a cukorral habosra kevertem, majd hozzáadtam a túrót, és azzal is jól összedolgoztam.
Belereszeltem a citrom héjat , kis adagokban hozzáadtam a sütőporral elkevert lisztet, az olajat és a joghurtból 200 grammot. 
A masszát kettéválasztottam!
A másik felébe belekevertem a mákot és a maradék joghurtot.

Egy 26 cm-es kapcsos tortaformát kibéleltem sütőpapírral, majd szép kanalanként beleraktam a masszát. Egyszer az egyikből, egyszer a másikból mindig a közepére a másik tészta tetejére, (így lesz majd csíkos a végén) amíg el nem fogytak. 
180 fokos villanysütőben 45 percig sütöttem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése