2013. december 21., szombat

Mézes puszedli

Mézes puszedlit már sokféleképpen készítettem, de ez a változat eddig a legfinomabb, persze az egyik legdrágább változat is.., de egy évben egyszer ki lehet bírni, mert megéri. Tényleg ISTENI!

Hozzávalók:
25 dkg méz
10 dkg cukor
10 dkg vaj
3 tojás
1 kávéskanál fahéj
1 narancs héja és leve
25 dkg gesztenyeliszt
25 dkg mandulaliszt
1 csapott kávéskanál szódabikarbóna

Elkészítés: 
A mézet a vajat és a cukrot felolvasztom egy edénybe kis lángon. Közben egy tojást és két sárgáját beleütöttem egy tálba, hozzákeverem a fahéjat és a narancsot. Elkeverem és hozzáöntöttem a lisztet és a szódabikarbónát. A mézes cuccot lassanként hozzákeverve jól kikevertem és egy órát pihentettem a hűtőben. rizslisztes deszkán kinyújtottam, formáztam és sütöttem előmelegített 180 fokos sütőben. Hamar megsül, 5-8 perc alatt. Amikor kihűlt díszítettem a tojások fehérjéből és 24 dkg cukorból készített mázzal!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése