2013. július 6., szombat

Habos-meggyes muffin





Habos-meggyes muffin


Hozzávalók:
  • 3 tojás
  • 10 dkg kókusz cukor
  • 8 dkg margarin
  • 1 cs. vaníliás cukor
  • 5 dkg burgonya vagy kukorica keményítő
  • 15 dkg rizsliszt
  • 1 cs sütőpor
  • meggy
Tetejére:
  • 2 tojás fehérje
  • 10 dkg cukor
Elkészítés:
A tojást jól kikevertem a cukorral, van. cukorral és margarinnal. Hozzákevertem a liszteket és sütőport is ki adagokban, és muffin sütőbe (amit előtte muffin papírokkal kibéleltem) kanalaztam. Mindegyikbe nyomtam 3-4 meggyet és 180 fokon sütöttem kb. 20 percig. Amikor megsült kivettem és hagytam kihűlni. Ezután a fehérjét és a cukrot egy fém tálban kikevertem, és gőz fölött keményedésig kevertem még. A kész habot a muffinokra kanalaztam, megszórtam a tetejüket kakaóporral és a hűtőben hagytam jól kihűlni.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése