2013. augusztus 17., szombat

Darás tészta

Jöjjön most megint egy egyszerű étel, ami viszont azok között szerepel, amik hiányoznak a GM étkezésre átállva. Sokáig nem mertem kipróbálni, mert féltem nem lenne jó íze, és még csak a közelébe sem érne az eredetinek, de tévedtem szerencsére. Isteni lett!



Hozzávalók:

  • 200 gr száraz GM metélt tészta
  • körülbelül 150gr rizsdara
  • 8-10 evőkanál étolaj
  • cukor lekvár


Elkészítés:
Egy nagyobb serpenyőbe beleöntöttem a rizsdarát és az olajat, elvileg picit meg kell pirítani, de én nem szoktam, csak lesütöm egy pirinyót. Ezután félrehúztam a tűzről és ráöntöttem kb. 2,5-3 dl vizet és egy csipet sót. Visszaraktam a tűzre és addig kevergettem amíg a nagy csomók kicsit nem kezdtek szétesni-vagyis elpárolgott a víz belőlük. Ekkor lefedtem és hagytam állni. Közben a tésztát, forrásban lévő vízbe kifőztem. Amikor kész lett, leszűrtem, ráöntöttem a darára és óvatosan összekevertem. Cukorral és baracklekvárral tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése