2013. augusztus 1., csütörtök

Tejfölös krumplifőzelék :)



Hát ez egy nagyon egyszerű recept, de sokan akik még csak most kezdik a diétát, el sem tudják képzelni mihez nyúljanak, mit mivel helyettesítsenek. Elárulom, hogy csak az eleje nehéz, aztán belerázódik az ember, és minden úgy megy majd, mintha mindig is így csináltad volna!

Hozzávalók:

  • 5-6 szem krumpli
  • olaj
  • tejföl
  • rizsliszt
  • só, bors, majoránna, pirospaprika, babérlevél


Elkészítés:
A krumplikat meghámoztam, és kis kockára vágtam. Felraktam egy edénybe főni annyi vízzel, hogy ellepje, és közben beleraktam a fűszereket is , kivéve a pirospaprikát. Amikor a krumpli megpuhult, akkor egy kis tálkában a tejfölt kikevertem 3 evőkanál rizsliszttel és raktam bele egy késhegynyi pirospaprikát. Hozzáraktam a krumpliléből 1-2 merőkanállal, és azzal is jól kikevertem, ezután hozzáöntöttem a főzelékhez, és miután felforrt le is kapcsoltam. Mi másnapról maradt pörkölttel ettük, de isteni hozzá a fasírozott is, vagy akár simán is fogyaszthatjuk hús nélkül. Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése