2013. augusztus 23., péntek

Gesztenyés szelet

Ez egy nagyon finom sütemény! Sajnos a kép nem teljesen jó, mert ebből a sütiből hiányzik a gesztenyemassza-amitől tökéletes, de amikor ezt készítettem, pont nem volt itthon, viszont így is Isteni lett!
Szóval gesztenyemassza nélkül is fincsi, de vele, egyszerűen mennyei! :)


Hozzávalók a piskótához:

  • 4 tojás
  • késhegynyi szódabikarbóna
  • 8 evőkanál gesztenyeliszt
  • 4 dkg olvasztott margarin
  • 4 evőkanál kókuszcukor (kristálycukor is jó)
Hozzávalók a krémhez:

  • 1 csomag vanília puding
  • 3,5 dl tej
  • 25 dkg szobahőmérsékletű ráma
  • 20 dkg porcukor
  • 1 cs.vaníliás cukor
  • 1 csomag gesztenyemassza

Elkészítés:
A tojások sárgáját a cukorral és a vajjal jól kikeverem, kis adagokban hozzákeverem a lisztet, amiben elkevertem a szódabikarbónát, majd végül óvatosan hozzákevertem a felvert tojások fehérjét.
180 fokon sütöttem kb. 20 percig.

A krémhez a vanília pudingot megfőztem a 3,5 dl tejjel és 2 evőkanál cukorral. Amíg ez kihűlt kikevertem a vajat a cukorral és a kihűlt vaníliapudinggal összekevertem. Végül a lereszelt gesztenyemassza felét is hozzákevertem.
A tésztát kettévágtam, a fele krémmel jól megkentem, a másik felét pedig a tetejére igazítottam. Végül megszórtam a maradék gesztenyepürével. Nagyon finom!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése