2015. január 25., vasárnap

Kapros-túrós tányérok


Hozzávalók:
15 dkg ScharMixB liszt
5 dkg Glutenix alfa-mix
2 dkg élesztő
1 dl tej
1 pici cukor
1 tojás
2,5 dkg olvasztott vaj
csipet só

Töltelék:
20dkg túró
2kanál cukor
1tojás
1kanál kukoricadara
1 csokor apróra vágott kapor
csipet só

A tejet meglangyosítottam, raktam bele 1 teáskanál cukrot és belemorzsoltam az élesztőt.
A tésztához valókat egy tálba öntöttem, és a mixergép dagasztófejével összekevertem. Ragacsos tésztát kell kapni. Körülbelül 1 órát kelni hagytam. Eközben a töltelékhez valókat egy tálba kimértem és összekeverem. A tésztát meggyúrtam picit és kis gombócokat téptem belőle, amiket kilapítottam úgy, hogy a szélén kicsit megvastagítottam a tésztát. Sütőpapírral kibélelt tepsibe raktam őket és mindegyik közepébe kanalaztam tölteléket.  A szélét tojással bekentem és 180 fokos sütőben kb. 20 percig sütöttem. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése