2013. november 29., péntek

Képviselőfánk


Nagyon, nagyon finom!


Hozzávalók:
10dkg ScharMix C liszt átszitálva (jó a B is, ha nincs otthon C )
1dl víz
1dl tej
6dkg zsír
2 tojás felverve

Krémhez:
1 csomag vaníliás pudingpor
3 evőkanál cukor (nyírfacukorral csináltam)
3dl tej

Tejszínhabhoz:
2,5dl Hulala habtejszín
1 cs. habfixáló

A sütőt bekapcsoltam és 180C-ra kapcsoltam, hogy előmelegítsem.
A vizet és a tejet felraktam egy edénybe forrni, közben hozzáraktam a zsírt is. Amikor felforrt levettem a tűzről és folyamatos kevergettem, amikor hűlni kezdett hozzákevertem az átszitált lisztet, és jól elkevertem vele. Ezután a langyos krémhez hozzákevertem a 2 felvert tojást is.
Evőkanállal kis halmokat raktam zsírral átkent sütőpapírra.
Körülbelül 15-18 percig sütöttem, utána pedig sütőrácsra raktam őket hűlni.
Amíg hűltek elkészítettem a krémet, 1 csomag vanília pudingot, 3 evőkanál cukrot felfőztem 3dl tejjel. Ezt is hagytam kihűlni. Egy másik tálban 2,5dl hulala habtejszínt egy habfixálóval felvertem.

Amikor kihűlt a krém is kettévágtam őket, és megtöltöttem őket a vaníliakrémmel, erre jött a tejszínhab és végül a teteje. Olvasztott csokival meglocsoltam, és már tálaltam is. Nagyon finom, és nagyon gyorsan elfogy, így ajánlom, hogy egyből dupla adagot készítsen, aki hozzálát! Ebből az adagból 18-20db képviselőfánkot sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése