2015. február 8., vasárnap

Glutenix kenyér



Hozzávalók:
50 dkg Glutenix Alfa-Mix
1 teáskanál só
3 dkg élesztő
4 dl meleg víz
2 evőkanál burgonyapehely
4 evőkanál olaj
1 teáskanál Útifű maghéj
1 csipet aszkorbinsav

Elkészítés:
1 dl meleg vízbe beleraktam 1 kávéskanál kristálycukrot, elkevertem, belemorzsoltam az élesztőt, és egy ronggyal letakarva hagytam felfutni.Közben a többi hozzávalót kimértem egy tálba, végül hozzáöntöttem az élesztős vizet. A mixergép dagasztófejével jól kikevertem, és hagytam állni körülbelül 1 órát. Amikor már jól megemelkedett, rizslisztes deszkára borítottam a tálból, és óvatosan gyúrtam picit, és végül megformáztam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam, a tetejét bevagdostam, megkentem olajjal és 180 fokos sütőben 35-40 percig sütöttem. Ezután hagytam kihűlni, és végül szeleteltem. Nagyon finom lett!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése