2015. március 15., vasárnap

Öntött túrós süti


Hozzávalók:
6 tojás sárgája
20 dkg cukor
1 dl olaj
1,5 dl tej
16 dkg Glutenix Alfamix
1 cs. sütőpor
csipet só

Krém:
50 dkg túró
5 evőkanál rizsdara
10 dkg cukor
csipet só
2 cs. vaníliás cukor
reszelt citromhéj
6 tojás fehérje

A sütőt előmelegítettem 160 fokra. A tésztához a sárgáját jól kikeverem a cukorral, hozzáadtam az olajat és  tejet, majd ezzel is jól kikevertem. A liszthez hozzákevertem a sütőport és a sót, majd kanalanként hozzákevertem a többihez. A tészta felét sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem és 10 percig sütöttem.
A krémhez a tojás fehérjét kemény habbá vertem, a többi hozzávalót pedig egy másik tálba kikevertem. Végül óvatosan összekevertem a kettőt és a félig megsült tésztára öntöttem, ezután pedig ráöntöttem a maradék tésztát. 160 fokos sütőben sütöttem, egészen addig, amíg a sütőtűn nem maradt tészta. Körülbelül 30-40 perc alatt sült meg.
A tetejét porcukorral megszórtam és tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése