2015. október 11., vasárnap

Iskolai-kirándulós csomag 23.nap.

A mai nap (péntek), kirándulni mentek a gyerekek, így a doboz most itthon maradt. Ezeket csomagoltam a táskába.  A zsemle receptje itt.
A diós-lekváros tekercsek receptje:

Diós-lekváros tekercsek

Hozzávalók:
30 dkg gluténmentes liszt(Glutenix Alfa-Mix)
2 dkg friss élesztő 2 dl meleg, cukros tejben felfuttatva
csipet só
1 teáskanál útifűmaghéj
1 késhegynyi aszkorbinsav
1 tojás
5 dkg lágy margarin

Az összes hozzávalót kimértem egy tálba és jól kikevertem a kézi mixergép dagasztófejével. Ha nagyon kemény a tészta akkor lágyítani kell még tejjel. Letakartam egy konyharuhával és hagytam állni 30-40 percet. Amikor megkelt rizslisztes deszkán kinyújtottam, megkentem baracklekvárral, megszórtam dióval és feltekertem. Ujjnyi szeletekre vágtam és sütőpapírral kibélelt tepsibe raktam. Villanysütőben 180 fokon sütöttem körülbelül 15-20 percig, amíg szép színe lett. Porcukorral megszórtam és tálaltam/csomagoltam a suliba! :)

Sütés előtt:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése