2014. november 22., szombat

Csokis croissant



Hozzávalók:
30 dkg Glutenix alfamix
6 dkg ráma
csipet só
2 dl tej
3 dkg élesztő
6 dkg porcukor
1 tojás sárgája

Sütésálló csokikrém (Pacific csokoládés sütemény töltelék.)

Elkészítés:
A tejből megmelegítettem 1 decinyit, beleraktam egy kávéskanál cukrot és belemorzsoltam az élesztőt. Amíg ez felfutott, addig a többi hozzávalót kimértem egy tálba, hozzáöntöttem a tejes élesztőt is, és jól kikevertem. A tésztát hagytam 40-50 percig kelni, ezután rizslisztes deszkán kinyújtottam kör alakúra és felszeltem a kép alapján. Mindegyik részbe raktam csokikrémet és feltekertem. A tojás fehérjével megkentem mindegyiket és 180 fokos sütőben 25-30 perc alatt készre sütöttem. (a tepsit sütőpapírral kibéleltem)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése