2015. szeptember 3., csütörtök

Fahéjas csiga


Hozzávalók:
2 tojás
36 dkg Glutenix alfa mix
4 dkg Mantler liszt
3 dkg élesztő
3,2 dl tej
csipet só
2 evőkanál olaj
1 teáskanál útifűmaghéj

Krém:
15 dkg vaj-mikróban megolvasztva, hozzákeverni 12 dkg porcukrot és 2 teáskanál fahéjt.

Elkészítés:
1 dl meleg tejben elkevertem egy kávéskanálnyi cukrot, belemorzsoltam az élesztőt, majd letakartam egy ronggyal, amíg az élesztő dolgozik. Közben a tojásokat kettéválasztottam, a sárgáját egy tálba raktam, és kimértem hozzá a többi hozzávalót is.Végül az élesztős tejet is hozzáöntöttem + maradék tejet, és jól kikevertem. Kelni hagytam 40 percig, majd rizslisztes deszkán kinyújtottam.
Megkentem a krémmel, feltekertem és egy cérna segítségével szép szeleteket vágtam. Sütőpapírral kibélelt tepsibe raktam, megkentem a fehérjével a tetejüket, majd 180 fokon 25-30 percig sütöttem. Körülbelül 18 db lett belőle.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése