2015. szeptember 21., hétfő

Iskolai csomag 9.nap

Ma hétfő van, a hét első napja valahogy mindig nehezen indul, de megnyugtat, hogy nem csak én vagyok így ezzel! :) Éppen ezért ma nem keltem korán, már tegnap este elkészítettem a mai reggelit.
Kifogtam pár leárazott gluténmentes kuglófpor lisztkeveréket a szombati vásárlásnál, így tegnap este már ki is próbáltam egy adagot. Nekem nincs kuglófformám, így kerek tortasütőben sütöttem meg a tésztát. Az alap tésztát én fele arányba kakaóztam és úgy kanalaztam a formába. A süti nem lett valami magas, íze finom, bár ha sokat eszik belőle az ember akkor folyadékra is szüksége lesz. A gyerekeknek nagyon ízlik, és ez a lényeg!
Szóval alulra ebből a sütiből került 2 szelet.
Felülre pedig gyümölcsöket raktam: szőlőt, szilvát és banánt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése