2015. szeptember 13., vasárnap

Töltött zsemle


Másnapos zsemléből fincsi töltött zsemlét készíthetünk!

Hozzávalók 4 db zsemléhez:
4 zsemle
15-20 dkg túró
1 tojás
12 dkg porcukor
1 evőkanál rizsdara(kukoricadara
1 van.cukor
4 evőkanál tejföl
citromhéj
mazsola

A tojást kettéválasztottam, a fehérjét felvertem és félretettem. A sárgájához hozzákevertem a többi hozzávalót, és végül beleforgattam a fehérjét is. A zsemlék tetejét levágtam, belsejüket kikapartam és beleraktam a túrós krémbe ( ki is lehet hagyni). Egy kis tálba tejet öntöttem, és a zsemléket egymás után belemártottam, és kissé ázottan, sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Megtöltöttem őket a túrós krémmel, a tetejüket is tejbe mártottam és ráraktam. 180 fokos sütőben körülbelül 20-30 percig sütöttem, míg szép színe nem lett.
Ha sok a töltelék, akkor a zsemlék közé kell kanalazni, és úgy megsütni...az fog elsőre elfogyni! :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése