2015. szeptember 29., kedd

Nutellás csillag


Hozzávalók:

50 dkg gluténmentes liszt (Glutenix Alfa-mix lisztet használtam)
2,5 dl meleg tej
7 dkg cukor
4 dkg élesztő
5 dkg margarin
2 cs. van cukor
2 tojás
pici útifűmaghéj

Elkészítés:
Egy tálba kimértem a lisztet, margarint, tojásokat és cukrot. Az élesztőt felfuttattam közben a meleg tejben, amibe raktam egy teáskanál cukrot is. A kézi mixer dagasztófejével jól összedolgoztam, majd letakarva hagytam állni 40-50 percet.
A tésztát 4 részre osztottam , egyenként kinyújtottam őket és egy tányért ráhelyezve körbevágtam.
A másik 3 tésztával is így tettem. A legalsót megkentem nutellával, rá a következő ugyanígy, és a következőt is. Végül a negyedik tésztát is ráraktam. A közepére raktam egy poharat, és elosztottam a tésztát 4 felé kifelé vágva. Majd újra 4 részre vágtam minden részt és megcsavartam őket, így készítettem ! Megkentem tojással és 180 fokos sütőben 25-30 perc alatt megsült.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése