2015. szeptember 3., csütörtök

Gesztenyés szelet


Hozzávalók:
6 db tojás
25 dkg rizsliszt
20 dkg porcukor
4 evőkanál hideg vízben elkevert 1 mokkáskanál sütőpor

Krémhez:
30 dkg margarin
20 dkg porcukor
50 dkg gesztenyemassza
2 csomag tejszínes pudingpor
7 dl tej
1 evőkanál kakaó

2 tábla étcsoki

A tojásokat kettéválasztottam, a fehérjét felvertem és félretettem. A sárgájához hozzáadtam a cukrot, majd kikevertem vele. Hozzákevertem a sütőporos vizet és a lisztet is, végül óvatosan összekevertem a habbal. Sütőpapírral kibélelt tepsibe raktam és 180 fokon sütöttem körülbelül 30 percig.
Közben a krémhez megfőztem a pudingport a tejjel, és hűlni hagytam. A margarint és a cukrot kikevertem, belekevertem a gesztenyemasszát, a kakaót, végül a pudingot.
A tésztát kettévágtam, és a krém felét bele kentem , a másik felét pedig a tetejére. Felolvasztottam 2 tábla étcsokit és a süti tetejére igazítottam. Hűtőbe raktam és szeleteltem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése