2015. szeptember 10., csütörtök

Iskolai csomag 2. nap


A mai nap boldogság van/volt reggel, mert csokipudingos gofrit pakoltam, és a reggeli is ez volt!

Felülre egy fél gofri, csokipudinggal megtöltve, 1 fürt szőlő és egy alma gerezdekre vágva került.
Alulra pedig 3 fél gofri, csokipudinggal megtöltve.

Gofrit így készítem :
Egy tálba belemértem ezeket, és jól kikevertem:
2 tojás
1 mokkáskanál szódabikarbóna
50 dkg rizsliszt
10 dkg margarin olvasztva
2 vaníliás cukor
csipet só
körülbelül 5-6 dl tej, ezt úgy mint a palacsintánál, addig adagolom hozzá, amíg a megfelelő sűrűséget el nem éri a tészta.
Ebből az adagból sok gofri lesz, kb: 18-20 db, ez megtöltve már csak a fele lesz. Aki csak egy gyerekre készíti, az mindenképpen felezze az adagot.
A csokipudingot még a gofri sütése előtt elkészítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése